lackykanin.blogg.se

Denna blogg handlar lite om mig(Lackykanin) på spel, så som GTHotel osv.

Lite kort om morgonen

Publicerad 2014-01-31 15:32:40 i Allmänt,

Morgonen började helt normalt... Jag vaknade från en spännande dröm, sedan kopplade jag in datorn i strömmen, och startade datorn. Jag tänkte i mitt huvud att jag var tvungen att logga in på GT, men varför visste jag inte. 
 
Jag loggade in på gt, och där var jag i GHC. Plötsligt ser jag att en person säger att han är ''Banja'' och han var där också igår kväll. Han har spridit retros varje gång han kommer till gt, och oftast är det olika retro. 
Vet ni hur jobbigt det är när någon spammar ut sådant som läggs ner ändå? sådant onödigt? speciellt när denna ''Banja'' (Armend) vill använda andra folks ip-adresser till andra saker i smyg? Och ändra hans ip till kanske er ip. Vem vet vad han vill egentligen förutom att stjäla folks uppgifter med mera. 
 
Jag kände mig riktigt arg på morgonen och jag önskade den stunden att jag var super staff så jag kunde banna han hela tiden oavsett vad. För att han ger aldrig sig, han struntar i vad man tycker, han sprider saker för att han mår bra av det, och han mår bra av att mobba folk. Och personligen så tycker jag inte att man bör mobba folk, för att man behöver varandra som ett samarbete iverkligheten. Teamwork som det heter. 
Speciellt så tycker jag att man inte ska acceptera filer från honom, eller lita på honom, och inte för att skrämma er men dem ända personerna man kan lita på 99.9% är ens familj och ingen annan.
 
Så lita inte på denna ''Banja/armend'' snubben, det är mitt råd till er.
 
Vill också påpeka att det fanns personer på morgonen som hjälpte mig med att varna dem andra från denna onskefulla människa. Stort tack till dem <3 
 
 MVH
Lackykanin
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela