lackykanin.blogg.se

Denna blogg handlar lite om mig(Lackykanin) på spel, så som GTHotel osv.

Han försökte göra en SD- kupp genom att heta nationalisterna.

Publicerad 2014-10-20 00:04:54 i Allmänt,

Klockan är nästan sent på kvällen/natten och personen som i förra inlägget gjorde en SD-kupp försökte denna gång göra en kupp vid namn nationalisterna. Dessutom var någon annan ägare.

kl 23:23
kl 23:25
kl 23:27
23:35
kl 23:46
 
kl 23:48
kl 23:49
 
Efter att min gubbe råkade somna så var jag tvungen o relogga till rummet igen, och då såg jag detta:
 
kl: 23:52
Kort därefter försvann dem som ansvarade för rummet. 
 
Detta var nog allt jag behövde skriva om, alltså ett kort inlägg om att personen i förra inlägget gjorde detta igen, fast med ett annat namn på rummet. 
 
Vill också berätta att personer på GTHotel har försökt skaffa åt sig lösenord från olika användare, bland annat så skriver dem såhär: ''Kolla man kan inte skriva sitt lösenord ******** kolla själv!'' eller typ :''ge ut lösen så får du bla bla bla'' eller ''jag dubblar pengar om du ger lösenord'' 
 
ANMÄL DEM SOM SÄGER SÅNT DUMT OM LÖSENORD OCH LYSSNA INTE!
 
Med vänliga hälsningar
 
Lackykanin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela