lackykanin.blogg.se

Denna blogg handlar lite om mig(Lackykanin) på spel, så som GTHotel osv.

Har varit tillbaka ett tag nu på GTHotel.

Publicerad 2014-10-17 23:16:56 i Allmänt,

Efter att jag varit borta mycket ofta sedan april/maj någonstans, så har jag beslutat mig att försöka komma tillbaka.

Varför jag varit borta? pågrund av privata händelser i mitt liv som påverkat min tid dessutom.

Kommer jag att vara aktiv ofta? japp självklart, kanske en timme om dagen minst, så vi får ju se.

Och sen vill jag bara påminna och tacka att vi slagit rekord två söndagar i rad! Enligt vin iallafall och folket som är på gt just nu.
 

ovan så ser ni att vi nådde tusen spelare, och det var ju normalt att så många var inne dagligen innan. 
 
Vi lyckades köra på rätt bra denna söndagen som var, och vi hade ett mål att klättra upp som vi var i förr. 
Vill själv tacka alla för en super fin prestation och vilja att vara med och skrika på grannarna, vännerna, familjen, kompisen, kanske till och med husdjuret till att spela hehe. 
Ni äger!

 
 
Nu till ett annat tema som är mer verklighet dessutom. Nämnligen Duschen. 

 
För många är Duschen bara en plats man blir ren på, men för mig är det mer än så.
Att vara i duschen det är som att tänka sig bort på alla problem, eller vad som hänt under dagen. Man får riktigt bra ideér av att duscha som man inte tänker på annars. Duschen är också den plats där jag finner min inre ro och kanske blir hög på ångorna från det varma vattnet. vad vet jag haha. Jag hade till och med kunnat bo i duschen varje timme, hela dygnet, året om ifall jag hade kunnat. 
 
Hur tycker ni om duschen? Är det bara för att bli ren, eller är det mer än så som det är för mig? 
Skicka gärna ett pm på GTHotel eller möt mig där, så kan vi disskutera ämnet.
 
Puss och kram
Med vänliga hälsningar
 
Lackykanin
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela