lackykanin.blogg.se

Denna blogg handlar lite om mig(Lackykanin) på spel, så som GTHotel osv.

Intressanta diskussioner på GTHotel

Publicerad 2014-10-20 11:38:59 i Allmänt,

Intressanta diskussioner börjar äga rum på GTHotel, och det är nyheten från Aftonbladet. Nämnligen ebola larmet på arlanda. Men nu klockan 11:32 klickade jag upp aftonbladet och då står det såhär:
Tack gode gud för det. 
Nästa nyhet som går omkring på GTHotel är denna nyheten om U-båten som tros komma från Ryssland. 
Om ni frågar mig så får länder spionera på varandra eftersom dem gör det i dagsläget via nätet. Alla hemsidor som registreras har övervakning och USA spionerar på länder mest sedan Kina och bla bla bla... You name it. 
Sålänge dem inte gör skit för mig, så får dem väll kolla på vad jag gör. 

Skitsamma återgå till rummet jag var i innan där diskussionerna ägde rum idag. Här nedan ser ni lite små kommentarer om sjukdomar, och jag hann inte fånga kommentarerna kring Ebola.

11:20
11:21
Efter jag hann ta denna printen, så kickade BriteQ ut folk ur Toys.'s rum. Så det blev att jag inte fick med alla kommentarer om Ebola och nyheter och med mera. 
Här nedan ser ni hur BriteQ ser ut.
Det var nog han som förstörde intressanta kommentarer som man hade kunnat läsa. Om jag bara kunde få mer kommentarer och dialoger från folket.. 



Nu till ett annat tema. Ny populär låt påväg! Ja ni hörde rätt! 
Här nedan ser ni länken till den nya låten som lär bli populär.

https://www.youtube.com/watch?v=D5IBYuD41uQ

Med vänliga hälsningar
 
Lackykanin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela