lackykanin.blogg.se

Denna blogg handlar lite om mig(Lackykanin) på spel, så som GTHotel osv.

Nu är jag nog GThotel's största Skräp samlare

Publicerad 2014-10-18 13:31:35 i Allmänt,

Jag bestämde mig tidigt imorse att rensa min hand, men det gick i flera timmar. 
 Jag trodde inte jag skulle ha så mycket skräp. Det jag tyckte var värre var alla som jag sa nej till när dem ville ha rättis och ställa ner sitt skräp. 
 
Samtidigt som jag satte ner möbler, så var min vän Cacky där och la några kommentarer som fick mig att skratta. Bland annat var kommentarerna såhär: 
 
Och mer kommentarer var det från cacky. haha.
 
 
Här nedan är mina skräp rum: 
 
 
 
 
 
 
 
 
Totalt 7 rum fullt med skräp. 
 
 
 
 
 
Min tanke med detta var att kolla om det inte låg en viktig möbel/raritet i handen som om man nu skulle skriva kommandot :rensahand så skulle det kunna försvinna. Jag gjorde det som misstag när jag började på GTHotel. Nu när man ser så att handen är nästan helt tom, så kan man börja med att förstöra rummet och tömma handen genom kommandot. 
 
En grej som skulle vara super bra att införa istället för det kommandot skulle vara Ecotron. 

Ecotron är ett system som man ger möbler till och får en hemlig möbel i utbyte. Det hade kunnat vara allt från ett träd, till en drake. 
Här nedan finns ideér på hur möblerna man skulle fått hade sett ut:

Och denna ideén hade kunnat fungera om man kanske kunde ge ecotron i katalogen för tillexempel gips eller någon högre grej än sip,gip,gips.
 
 
Man kan alltid hitta en lösning till allt och göra det bättre för folket, eller vad tycker ni? 
Hör gärna av er på GTHotel.
Puss och kram!
 
Med vänliga hälsningar
Lackykanin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela