lackykanin.blogg.se

Denna blogg handlar lite om mig(Lackykanin) på spel, så som GTHotel osv.

Nu var det dags för lite Battle Banzai.

Publicerad 2014-10-19 10:09:00 i Allmänt,

Nu har jag kick startat ett nytt rum som handlar om ett visst strategi & teamwork spel nämnligen Battle banzai.
Började med rummet igår och vi fick besök från mycket härligt folk, även vin men han var aldrig med eftersom han bara satt på bänken och minglade med folket istället hehe. Ju fler desto bättre.

Här nedan ser ni då hur Battle Banzai rummet ser ut och hur man spelar. Syftet med Battle Banzai är att man ska ta över så många rutor som möjligt och skaffa flest poäng till sitt lag.



 
 
 
sådär ja. Det är roligt att tävla mot sina vänner i Battle Banzai eftersom det är tillåtet att ta varandras rutor eftersom man tar det som krävs för att sitt lag ska vinna. :)
 
 
 
Nu till ett annat ämne som dykt upp senaste tiden och som många tycker är läskande och gott och dricka. Nämnligen julmusten. 

Dessa läskande goda julmuster är bra och ljuvliga när vintern närmar sig. Denna dryck väntar man på i evigheter, ända från påsken till julen. Det är en och samma must, men man namnger dem påsk och julmust eftersom detta är mest en högtids dryck. 
 
Varför jag tog upp detta eftersom det känns som sociala medier gör saker inte ens jag hunnit göra, och samtidigt alla mina kill kompisar. Så tänker man att man är efter.. men åt andra sidan så är det väll dem som är för tidiga? julen börjar i December, men har redan börjat nu i Oktober.. Verkar som att jag fortfarande har cirka två månader och 5 dagar på mig att dricka det. Så varför vara som alla andra nu? när man kan njuta av en läskande julmust snart... 

Tänker nog ändå gå till affären så kanske hittar mig en julmust då, för jag kan inte vänta!
Hur är det för er? Nygårda eller apotekarens?

Puss och kram
Med vänliga hälsningar

Lackykanin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela